זריקת הירידה במשקל וויגובי – כל מה שאתם צריכים לדעת

וויגובי זו תרופה שאושרה לשימוש, בשילוב עם דיאטה ופעילות גופנית, כדי לעזור להתמודד עם משקל עודף והשמנת יתר אצל אנשים מסוימים. ויגובי מגיעה בצורה של מזרק, כאשר ניתן להשתמש בו בקלות באופן עצמאי.

ניתן להשתמש בו על בסיס שבועי על ידי הזרקת החומר מתחת לאפידרמיס בזרועות העליונות, בבטן, בירכיים או בישבן.

מרפאה העוסקת בהתמודדות וירידה במשקל, המתמחה בתחום זה, יכולה לייעץ לכם לגבי השימוש בויגובי. התייעצות עם ד"ר רז תסייע לכם לבין האם הזריקות הן אפשרות מעשית עבורכם.

קרדיט תמונה: doctor-raz.co.il

איך זה וויגובי פועל?

ויגובי משפיע על אזורי מוח שיש להם תפקיד בוויסות התיאבון. תרופות לירידה במשקל מפחיתות את הרצון למאכלים עתירי שומן, מפחיתות את תחושות הרעב ומגבירות את תחושות השובע.

וויגובי מקדם את שחרור האינסולין כאשר רמות הסוכר בדם מוגברות, אשר בתורו מפחית את רמת הסוכר בדם. התרופה מבוססת על חומר חלופי לסמגלוטיד, המשמש לניהול סוכרת מסוג 2 בשל יכולתו להוריד את רמות הסוכר בדם.

מי יכול להשתמש בוויגובי לירידה במשקל?

אם תם עונים על התנאים הבאים, אתם עשויים לקבל את מירב היתרונות משימוש בתרופת הויגובי שתסייע לכם לרדת במשקל:

  • מצב בריאותי הקשור למשקל, כגון לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה או השמנת יתר, מחלות לב וכלי דם, כמדד מסת גוף (BMI) של 35 ומעלה, אם ניסיתם לרדת במשקל באמצעות טיפול קונבנציונלי, אך ללא הועיל, ויוגבי יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם.
  • אם הופנתם למרפאת מומחים לניהול משקל ויש לכם BMI של 30 עד 34.9, ייתכן שתקבלו מרשם ל-Wegovy.

מהי יעילותו של ויגובי?

אחד מהמחקרים שעוסק בחקר תרופת ה-Wegovy, בדק האם מבוגרים עם השמנת יתר יכולים להשיג ירידה במשקל על ידי נטילת התרופה על בסיס שבועי.

הוכח במחקר שאנשים איבדו בממוצע 15% ממשקל גופם כאשר נעשה שימוש בתרופת וויגובי במשך 15 חודשים יחד עם תמיכה באורח חיים בריא על ידי איש מקצוע כדי להקפיד על תזונה מופחתת קלוריות ולהגביר את הכושר גופני.

זאת בניגוד לאנשים במחקר שקיבלו את אותה תמיכה לאורח חיים בריא, אך קיבלו זריקות דמה (פלצבו), ירדו בממוצע רק 2.4% ממשקל גופם.

המחקר גם גילה שהחומר יכול לגרום להצרת היקפים ולהפחתת לחץ הדם. בנוסף, ישנן עדויות המצביעות על כך שויגובי עשוי להפחית את הסבירות לפתח מחלות לב וכלי דם.

האם יש צורך להמשיך לעשות דיאטה ופעילות גופנית?

כן, כאשר אתם משתמשים בויגובי, זה חיוני לשנות גם את התזונה שלכם כדי להפחית את מספר הקלוריות הנצרכות ולעסוק בפעילות גופנית עקבית. זה יעזור לכם למקסם את היתרונות של תרופה זו ולמנוע עלייה במשקל עם הפסקת הטיפול.

מרפאת המומחים של ד"ר רז תספק לכם את הסיוע והליווי הדרוש. וויגובי, כמו כל התרופות, עלולה לגרום לתופעות לוואי. שלשולים ותחושת חולה הם הנפוצים ביותר. מחלות כיס מרה, דלקת בלבלב וסיבוכים בכליות פחות נפוצות, אך קיימות.

לכן חשוב תמיד להיות במעקב צמוד של אנשי מקצוע מומחים בתהליך ההרזיה בעזרת וויגובי. לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ ניתן ליצור קשר עם המרפאה של דוקטור רז.

לייק לפטריה בפייסבוק