סטודנטית? כך תתאפרי בסגנון טבעי ללימודים

תקופת הלימודים באוניברסיטה היא הזדמנות מעולה לתרגל טכניקה נכונה של איפור טבעי. רוצה להיראות רעננה גם אחרי לילה ארוך של קריאה וסיכומים? הנה כל הטיפים שאת חייבת להכיר

סגנון איפור טבעי מועדף כיום על נשים בטווח רחב של גילאים. מצד אחד, מדובר בסגנון שמבליט את היתרונות בתווי הפנים ומסתיר פגמים. מצד שני, האיפור הטבעי לא משתלט על הקיים והוא משתלב נהדר עם בגדים יום יומיים. בנוסף, זהו ככל הנראה הסגנון המומלץ עבור סטודנטיות שרוצות להיראות במיטבן גם אחרי לילות ארוכים של סיכומים, קריאה וכתיבת עבודות.

איפור בסגנון טבעי ללימודים
קרדיט תמונה: Pexels.com

הכל מתחיל בקרם לחות והזנה

השאלה המתבקשת היא מה את יכולה לעשות כדי להתאפר בסגנון טבעי לעוד יום באקדמיה. בראש ובראשונה, אנשי המקצוע ממליצים להתחיל את התהליך עם טיפוח העור: נשים בעלות עור מטופח ונקי יכולות לבחור מייק אפ קליל, נשים עם עור יבש יצטרכו להתמקד בקרם לחות והזנה ונשים עם עור שמן יעדיפו לחות ללא הזנה.

בהמשך, כל שנותר הוא למרוח פריימר שנועד לחזק את הטקסטורה של העור ולהגדיל את עמידות האיפור. קרם לחות שכולל גם פריימר מייעל משמעותית את תהליך האיפור ומקצר את משך הזמן שיעבור מהרגע שתקומי בבוקר ועד שתיכנסי לכיתה.

אם התעוררת מאוחר וזה ניכר היטב בעיניים שלך, הפתרון יהיה להסתיר את הכהויות בעזרת מריחת קורקטור. לאחר מכן מניחים נגיעה עדינה של קונסילר וכך מאחדים את הגוונים למראה טבעי. בנוסף, אפשר להשתמש במברשת רחבה וגדולה כדי לפזר ברונזר באזורים הגבוהים של המצח ועצמות הלחיים ולנצל את השאריות כדי לפזר ברונזר גם על האף, הסנטר והצוואר.

מה שקורה בין העיניים והשפתיים

בשביל להתאפר בסגנון טבעי צריך גם לדעת איזה צבעים לבחור עבור העיניים והשפתיים. בעוד סומק מחקה את ההסמקה הטבעית ולכן מגיע רק בגוונים שונים של ורוד, האפשרויות סביב איפור לעיניים מגוונות יותר.

ההמלצה היא לבחור צללית טבעית בגווני שמנת, שנהב או קאמל ולהניח אותה על כל העפעף כאשר רק את השאריות מורחים עד עצם הגבה. אם תחליטי לתחום את העין, רצוי לעשות זאת בגווני חום כהה או שחור ובקווים דקים ועדינים. כמו כן, אסור לשכוח מסקרה שחורה ויש גם אפשרות ללכת פול-נטורל עם מסקרה בגווני חום.

לשם השוואה, כלל האצבע בנוגע לאיפור שפתיים בסגנון טבעי הוא להיצמד לקיים. המטרה היחידה שלך בשלב הזה צריכה להיות להעצים קצת את הגוון של השפתיים, באמצעות ליפגלוס או ליפסטיק שקוף.

לבסוף ,קחי בחשבון שאיפור ללימודים שונה מאיפור לאירועים ובילויים, כי את אמורה גם להצליח לשתות, לאכול ולדבר בלי לדאוג ממריחות. לכן מומלץ למרוח רק שכבה עדינה של שפתון ולשים בתיק ליפסטיק מועשר בלחות שיחזיר לך את הברק בימים מעייפים במיוחד.

לייק לפטריה בפייסבוק